Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
gerritkn
|
Geplaatst: Za Aug 27, 2005 2:48 pm Onderwerp: Foto's Demo Race en Familie Spekreijse |
|
|
Foto's Demo Race en fam. Spekreijse staan nog op de oude site:
www.entersemotorclub.nl ik was er toch en had "toevallig" een fototoestel bij me.
PS theoretisch schijnt maar 1 van de 5 racers de top te halen, dus dat heeft Jos goed bekeken door ze alle 5 een motor te kopen !!!!! _________________ 'k hept oe toch wal ezeg !! |
|
Naar boven |
|
 |
Harry Wolters
|
Geplaatst: Zo Aug 28, 2005 9:26 pm Onderwerp: Re: Foto's Demo Race en Familie Spekreijse |
|
|
Per abuis een link naar de nieuwe site gemaakt! Link naar de oude is www.entersemotorclub.com.
gerritkn schreef: | Foto's Demo Race en fam. Spekreijse staan nog op de oude site:
www.entersemotorclub.nl ik was er toch en had "toevallig" een fototoestel bij me.
PS theoretisch schijnt maar 1 van de 5 racers de top te halen, dus dat heeft Jos goed bekeken door ze alle 5 een motor te kopen !!!!! |
|
|
Naar boven |
|
 |
El Pandro Site Admin

|
Geplaatst: Ma Sep 12, 2005 11:55 am Onderwerp: |
|
|
heeft even geduurd , maar ze staan ondertussen waar ze horen te staan...
en dus gewoon op entersemotorclub.nl
kijk onder evenementen en klassieke demorace....
groet
Frank |
|
Naar boven |
|
 |
El Pandro Site Admin

|
Geplaatst: Wo Sep 14, 2005 7:27 am Onderwerp: |
|
|
Het blijkt achteraf dat dit helaas de enige foto's zijn die bij de Demorace gemaakt zijn.
Er zijn vast en zeker nog wel mensen die een aantal foto's hebben gemaakt.
Zouden diegenen mij de foto's kunnen mailen? Mochten dit heel veel foto's zijn, stuur mij dan even een mailtje.
Dan kan ik nl. altijd een FTP adres sturen waar mensen die foto's op kunnen zetten.
Alvast bedankt !!
Frank |
|
Naar boven |
|
 |
El Pandro Site Admin

|
Geplaatst: Zo Sep 18, 2005 6:35 pm Onderwerp: |
|
|
geen nood, geen nood.....
Wij dachten even dat er maar een paar foto's waren gemaakt, maar het blijt dat Gert Tijink een hele CD vol met wel 231 foto's heeft gemaakt. Toppie!!
Allemaal op de site wordt een beetje te gortig, dus we maken een selectie hieruit en worden binnenkort in de Gallery geplaatst....... nog even geduld dus...
Frank |
|
Naar boven |
|
 |
Spek 1
|
Geplaatst: Za Okt 01, 2005 8:31 pm Onderwerp: |
|
|
Hartstike mooi dat de foto's er nu op staan!
Namens Familie Spekreijse;
BEDANKT!!!!!!!!! _________________ Vaake bu'j te bange!! |
|
Naar boven |
|
 |
|