Enterse Motor Club forum index Enterse Motor Club

HomepageHomepage   ForumForum   Foto'sFoto's 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

ENTERRUN 2008 zaterdag 17 mei

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Enterse Motor Club forum index -> Enterrun
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
El Pandro
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 16, 2008 3:10 pm    Onderwerp: ENTERRUN 2008 zaterdag 17 mei Reageer met quote

Hallo Allemaal

Het is weer zo ver. De eerste brieven voor de rijders zijn de deur uit, de eerste vergadering hebben we ook al gehad. Ja, dit gaat over de ENTERRUN 2008 en die kom eerder dan je denkt, er moet nog van alles en nog wat geregeld worden voor dat we iedereen een onvergetelijke dag kunnen bezorgen.
We zijn al met de locatie bezig en een reserve locatie hebben we ook op het oog.
Ik ga nu de brieven voor het inschrijven de deur uit doen zodat alle zijspan rijders in Nederland de tijd krijgen om ze in te vullen en te versturen. (hoop ik)
Contact met boven heb ik nog uitgesteld, het gaat nu allemaal via de computer en dan kun je een dag van te voren nog mooi weer bestellen, we zijn al blij als het is iets minder nat is dan voor twee jaar. Ik hoop dat we jullie weer een beetje hebben bijgepraat.
Zijn er vragen over dit evenement dan kun je mailen of bellen met een van de bestuursleden, die je elders op deze homepage vindt.
O ja, de ENTERRUN 2008 vindt dit jaar op zaterdag 17 mei plaats.

Groetjes André oet Enter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Yahoo messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Enterse Motor Club forum index -> Enterrun Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: